پژوهش

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

به نام خدا

پژوهشگر:شهریار لک ، علیرضا گماری

تاریخ شروع:۱۳۹۶/۳/۹

آدولف هیتلر و راست ها و دروغ هایی که به وی نسبت می دهند

چکیده

درحال تکمیل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی:آدولف هیتلر-جنگ جهانی دوم-حرفای مردم درباره ی هیتلر-آلمان نازی-تاریخ آلمان

دیباچه

امروزه برای خیلی از ما سوالاتی پیش می آید و خیلی از این سوالات مربوط به زندگی  هیتلر می شود،پس این یکی از پر اهمیت ترین سوالات تاریخ است که هیتلر که بود؟چه کرد؟ چه تاثیری بر زمان خودش و زمان ما گذاشت؟راست و دروغ هایی که به او نسبت می دهند؟ و خیلی سوالات دیگر. این مرا وادار کرده است که یک مقاله در باره ی او بنویسم و اطلاعاتی در این مورد بدهم تا علاقه مندان به این تاریخ را به درک بهتری از شخصیت  آدولف هیتلر برسانم.حال آیا هیتلر زنده است؟ یا مرده؟ تاریخ دانان چه در باره ی او فکر می کنند؟ و...

بیشتر مقاله ها اینگونه بوده اند که فقط درباره ی جنگ جهانی نوشته اند و زیاد به خود هیتلر اشاره نکرده اند و به صورت کلی درباره ی جنگ جهانی دوم یا آلمان نازی توضیح داده اند اما این مقاله بیشتر به هیتلر اشاره می کند و اشاره ی زیادی  به جنگ جهانی ندارد اما به این معنی نیست که اصلا اشاره ای به جنگ جهانی نمی شود ، به هر حال هیتلر در جنگ جهانی نقش مهمی را ایفا می کند.

همانطور که فهمیدید ما این مقاله را فقط درباره ی هیتلر می نویسیم.در این مقاله فقط درباره ی نقش هیتلر نمی گوییم بلکه در باره ی زندگی هیتلر می گوییم که این خودش نقش هیتلر را در جهان، کشور آلمان و خیلی از کشور ها در بر می گیرد.

به صورت کلی هیتلر یکی از مهم ترین افراد تاریخ است. زیرا که تقریبا بر همه ی کشور ها تاثیراتی گذاشت که تا الان اثرش هنوز مانده و اثراتش اضافه هم می شود. پس هیتلر جز ابر قدرت ها تا به امروز بوده و اظهار نظر درباره ی چنین فردی باید از تاریخ دانان و متخصصان این زمینه باشد. پس هر کسی نباید درباره ی هیتلر نظر بدهد و اعتقاد خود را به جامعه انتقال دهد و تنها چیزی که می توانیم راجع هیتلر بگوییم این است که:هیتلر جز تاثیر گذار و ابر قدرت ترین افراد تا به امروز بوده است.